Thursday, July 21

This summer is gonna be the best summer of the year

Sedím v pokoji. Dívám se, jak venku prší. Píšu všem lidem, kteří jsou online na Facebooku (moc jich není), aby mi zadali nějaké téma na článek. Protože, upřímně, když si založíte blogspot, nikdo asi nečeká, že to skončí dvěma příspěvky (z nichž jeden je úvod a druhý Harry Potter, totiž jediná věc, o které jste v tuhle chvíli schopni něco doopravdy napsat). A protože se ani moji facebookoví přátelé nepyšní nijak omračující fantazií, už jsem zaplnila několik řádků prostě tím, že nemám o čem psát. Jedna z mých dobrých vlastností - dokážu psát prakticky o ničem. Dejte mi jediný nudný den a já o něm zaznamenám devět stránek do deníku. Jen tak. Prostě si sednu, o něčem chvíli přemýšlím, a když mám pocit, že mi hlavě utkvěla opravdu geniální myšlenka, rozvedu ji na deset řádků stylem, který sama nechápu. Především proto, abych byla pyšná na to, jak moc se věnuju tvůrčímu psaní.
Každý má nějakou věc, po jejímž zjištění na něj ostatní lidé jenom nechápavě zírají. Nemám na mysli nic jako je vražda nevlastního bratra. Moje fakty jsou následující.
- Nepiju kávu. Nikdy a za žádných okolností (když vynechám Eiskaffee, které se za kafe ani považovat nedá). K tomu, abych prakticky nespala, mi stačí hodně silný černý čaj. Potažmo několik hrnků.
- Kluci, co kouří, mi přijdou sexy.
- Mám radši Anděle a démony než Šifru mistra Leonarda.
- Jsem knihomol (ikdyž možná neodpovídám představě, jakou o takových lidech máte), ale nesnesu půjčené ani staré knihy. Vlastně vůbec nečtu knihy, které četl někdo přede mnou. Občas mi to vadí, i když jsem to byla já.

Hrozně depresivní písnička, která mi vždycky připomene Anglii


No comments:

Post a Comment