Thursday, July 14

No.1

How to start?
The problem is that I dunno what language should I use?
Because when I see the blogspot, it makes me write It must be about mein English
But I usually don't write very good stuff like that
I think I'll delete this and start in Czech.
What to write?
My first article can't be about Harry Potter
It must be about me
About me??
Hello I am Cris. You all know me from my old blog which was called kikikutnarova.
But the adress is lame, and that's one of the reasons why I'm begginning again. Here.
In my dreams made in the UK.
Dobře, takhle nějak to vypadalo, když jsem nechala svoje ruce, aby psaly cokoli, co je napadne. Pravděpodobně bych se ale měla uvést nějak záživněji. Když se za tím ohlédnu, jediný důvod, proč jsem skončila s blogem (kam už jsem stejně nepsala) a začala s blogspotem byla nuda. Ve škole jsme totiž měli dvoudenní počítačový kurz (říkali tomu ICT a nejdřív se zdálo, že bude snesitelný, ale to byl omyl) a ani já nevydržím pět hodin na Facebooku.
Pár faktů, které byste o mně měli vědět (skutečně si nalhávám, že tohle bude někdo číst):
1. Jsem blázen do Británie. Do (nejen) britské angličtiny, britských knih, britských filmů, britské architektury, britského oblečení, britského čaje, britského jídla, britského počasí, britské vlajky, britské hudby a také (a především) do britských kluků. Vlastně je jenom jedno místo na světě, kde jsem v dospělosti ochotná žít. (Jo, je to Británie.)
2. Používám příliš mnoho závorek. (To vám nemusím říkat, myslím, že si toho každý brzy všimne sám. Občas se mi stává, že je text v závorce mnohonásobně delší než text před ní i za ní.)
3. Jsem teoreticky něco mezi básnířkou (mé umělečtější já), spisovatelkou (mé středně umělecké já) a novinářkou (mé neumělecké já). Jenom se mi to ještě nepodařilo uvést do praxe. Mám velkou spotřebu inkoustu a papíru.
Mám ve zvyku prozradit na sebe úplně všechno už při prvním setkání (bod číslo čtyři), ale to samé snad nemusí platit v prvním článku.
(Jen tak mimochodem: Tohle NENÍ módní blogspot.)
C.

No comments:

Post a Comment